Studio Overzicht
              get organized



De groei van je bedrijf gaat te snel voor de werkvloer, jij en je medewerkers kunnen het niet meer bijbenen. Het is te druk, systemen zijn niet goed ingericht en werkprocessen zijn niet duidelijk gestructureerd,  kortom:  er heerst chaos.




 

Herken je dit?

 
• Door de snelle groei van je bedrijf zijn er mensen aangenomen, maar de tijd ontbreekt om ze fatsoenlijk in te werken. Je wordt overspoeld door vragen van je medewerkers, omdat ze vaak niet goed weten wat ze moeten doen, of waar ze informatie kunnen vinden. Je gaat vandaag zelfs thuis werken met je telefoon tijdelijk uit. Even niet bereikbaar zijn om eindelijk je eigen werk gedaan te krijgen.

• De agenda staat vol met afspraken en taken, maar tegelijkertijd blijft de telefoon rinkelen en de mail binnenkomen. Door de drukte worden klanten niet (tijdig) teruggebeld of teruggemaild. Het gevolg: ontevreden klanten en gestreste medewerkers.

• Je inbox is inmiddels overvol en niet geordend. Je ziet mails over het hoofd en belangrijke mails kun je soms niet meer terugvinden.

• Tussendoor even iets bespreken werkt niet meer, dus worden er meetings gepland. Helaas verlopen deze niet gestructureerd en komen herhaaldelijk dezelfde vragen en onderwerpen aan bod. In plaats van verder te komen, blijven jullie steeds op hetzelfde punt hangen.

• Je gaat gestrest naar huis, want in plaats van verminderd, is het aantal to-do’s aan het einde van de dag juist gegroeid.



Hoe zou het voor je zijn als:


• Nieuwe medewerkers sneller in jouw groeiende bedrijf kunnen meedraaien, omdat het ‘hoe en wat’ qua werkzaamheden duidelijk is.

• Je medewerkers minder stress ervaren, aan hun werk toekomen en klanten daardoor correct en tijdig geholpen worden.

• Jij de mail beheerst i.p.v. andersom.

• Vergaderingen bijdragen aan de groei van je bedrijf.

• Jij je tijd aan je eigen werk kunt besteden en daar voldoening uit haalt.



Waarom Studio Overzicht?

 
Wanneer je bedrijf groeit en met uitdagingen kampt, is een praktische benadering van groot belang. Niet alleen maar praten, maar vooral doen. Het traject is hands-on, volledig afgestemd op de specifieke behoeften en knelpunten van jouw bedrijf. De trainingen worden op de werkplek gegeven, waarbij de focus ligt op praktische toepassingen die direct resultaat opleveren. Wat kan ik o.a. voor je betekenen?
• Opzetten van een onboarding programma
• Opschonen en structureren van de mail
• Opzetten van een werkende agenda
• Nalopen van je website
• Meedenken over en implementeren van beter gestructureerde werkprocessen
• Al het andere waar jij binnen je bedrijf structuur in wilt aanbrengen



Na dit traject:

 
Is je bedrijf een goed geoliede machine: het onboarding-proces voor iedere nieuwe medewerker verloopt soepel en daardoor tijdbesparend, iedere medewerker weet wat er wordt verwacht, weet waar informatie gevonden kan worden en kan daardoor zelfstandig werken.

Zijn de agenda en de taakverdeling efficiënt ingedeeld, waardoor de werkdruk afneemt en klanten netjes worden geholpen.

Is het mailsysteem geordend en zo ingericht, dat de inbox elke dag nagenoeg leeg is. Mails worden niet meer over het hoofd gezien en zijn ook terug te vinden.

Verlopen vergaderingen goed voorbereid en gestructureerd en zijn daardoor van toegevoegde waarde i.p.v. een verspilling van tijd.

Kun je meer tijd aan je eigen werk besteden waardoor je aan het eind van de dag voldaan naar huis gaat en je weer trots bent op het bedrijf dat je hebt opgebouwd.



Dit wil ik!



Investering:

 
Elk traject is maatwerk en daarmee uniek.  Voor elk traject wordt een ‘plan de campagne’ opgesteld, gebaseerd op een uurtarief van €57,- (ex. BTW). Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf, neem dan contact op voor een vrijblijvende intake.



Testimonials:


Sinds twee weken is mijn mailsysteem zo ingericht dat mijn inbox aan het einde van de dag leeg is. Geen onnodig dubbel lezen, geen over het hoofd geziene berichten, en vooral: een veel efficiënter werkproces. Ik bespaar tijd én frustratie, en kan mijn mails en documenten nu sneller en makkelijker terugvinden.
Dankzij de waardevolle coaching van Olga Sentis van Studio Overzicht heb ik een flinke efficiëntieslag gemaakt in mijn mailbeheer en correspondentie. Het is fijn om met iemand te werken die hier echt talent voor heeft!


Peter Wijnands | Q-impact


+++


Olga is rustig, geeft overzicht, luistert en helpt te organiseren. Ze is hands on maar laat je ook zien hoe je het zelf kan doen. Ik heb veel aan haar hulp gehad en merk dat ik er zelfs voldoening uit krijg om het resultaat te zien van het werk en de tijd die ik erin stop.

Bedankt dus Olga voor het zetje dat je me hebt gegeven!

+++


Olga heeft mij goed geholpen bij het uitzoeken van de administratie. Oude facturen, bonnen en afschriften die van de Belastingdienst niet langer bewaard hoefden te worden zijn door de shredder gegaan. Vervolgens de administratie opnieuw in mappen gerangschikt.

+++


Jij was de rode draad en hield mij bij de les wanneer ik het eigenlijk niet meer zag zitten omdat ik beslis-moe was geworden. Al met al hebben we twee onderwerpen aangepakt waar ik heel erg tegenop zag om aan te beginnen en nu zijn ze op orde!

+++


Mijn inbox was overvol met oude e-mails, te veel nieuwsbrieven die mijn aandacht dagelijks vroegen, onbelangrijke mails, mails voor op de to-dolijst en mails die urgent zijn, allemaal op 1 hoop. Hierdoor raakte ik het overzicht kwijt. Ik werkte niet efficiënt met Outlook. Olga heeft mij geholpen om het overzicht terug te krijgen. Nu gaan nieuwsbrieven automatisch naar mappen en werk ik opgeschoond met een efficiënte Outlook mappenstructuur, waardoor ik nu sneller werk en weer overzicht heb t.b.v. agenda, planning en communicatie.

 




Dit wil ik!




E-mailen
Bellen